TÜRKİYE DIŞINDA GAY OLMAK


  İlk yurtdışı deneyiminden önce yurtdışında gay lifeın çok hareketli olduğunu, insanların sınırsız özgürlükleri olduğunu düşünen, iç Anadolu’nun küçük bir ilçesinde büyüyüp,şehir şehir dolaştıktan sonra,30 ların başında İstanbul’da yaşamaya başlamış normal yurdum gayelerinden biriyim ben de herkes gibi.
  20li yaşlarda feminenliğin popüler olduğu dönemde Kayseri gibi bir şehirde üniversite okudum kırmızı saçlarım, dar kıyafetlerim, takıp takıştırdığım takılarım, ince kırılgan sesimle...20lerin sonlarına geldikçe bu akımın modası geçtikte ben de diğerlerine uyup; sakal bıraktım, düz renkler giymeye ve kendimi kasmaya başladım, böylelikle bambaşka bir kesime de hitap etmeye başladım...kara kaş kara göz iri bir yapı olunca haliyle talep de oldu. Özellikle yurtdışında.. gitmeden önce hep Google’da Türkçe makaleler, yorumlar aradım gay life ve gay mekanlar hakkında... sadece mekan bilgisi bulup, tek kelime türkçe yorum bulamıyordum. 
  Şimdi 30 küsür ülke ve onlarca şehir gezmiş biri olarak ; yurtdışına giden türk gayler nerelere gitmeli, nasıl davranmalı, hangi programları kullanmalı, nelere dikkat etmeli bunları yazmaya karar verdim.Yazmaya başladıktan sonraysa biraz sex otobiyografisine benzemeye başladı aslında. Yaşadıklarımı şeffaf şekilde anlatmaya çalıştım..
  Umarım hepimiz için faydası olur,bakalım sizler de kendi hayatlarınızdan bir şeyler bulacak mısınız...


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

KATAR'DA GAY OLMAK- DOHA GAY LIFE

ALMANYA'DA GAY OLMAK- BERLIN GAY LIFE